Este foarte important pentru noi să le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a comunica rapid şi usor.
Ne cerem scuze pentru orice nemulţumire apărută în relaţia cu noi, dar semnalarea acesteia ne oferă oportunitatea remedierii oricărei probleme şi îmbunătăţirii serviciilor oferite clienţilor noştri.
Regăsiți mai jos modalitățile de adresare a sesizării dumneavoastră. Indiferent de modul în care decideti să comunicaţi cu noi, vom prelua mesajul dumneavoastră şi vom acţiona pentru corectarea sau clarificarea aspectului semnalat.
Vă mulţumim pentru colaborare!
Echipa Speed Transfer Financiar S.R.L.
În ce situaţii se face o sesizare?
Vă rugăm să ne informaţi ori de câte ori aveți o nemulţumire referitoare la:
- produsele şi serviciile furnizate;
- comportamentul angajaţilor noştri;
- situaţiile considerate abateri de la termenii legali şi contractuali.
Procedura noastră nu acoperă nemulţumirile privind:
- caracteristicile produselor, luate la cunoştinţă prin semnarea documentelor contractuale;
- nivelul costurilor/comisioanelor practicate de instituția noastră pentru produsele achiziţionate;
Noi verificăm toate sesizările pe care le primim, acordând fiecăreia atenție maximă. Încercăm să avem o viziune echilibrată şi corectă asupra situaţiei pe care ne-o prezentaţi. Oricând vedem că reclamaţia dumneavoastră este justificată, nejustificată sau nu are legătură cu activitatea noastră, noi vă vom prezenta poziţia noastră vis-à-vis de această reclamaţie.
Neînţelegerile pot fi rezolvate adesea şi într-un cadru informal. Nu ezitaţi să contactaţi angajaţii sucursalei cu care desfăşuraţi diferite activităţi de afaceri: ei sunt pregatiţi să rezolve problema chiar în acel moment. Dacă nu, vă rugăm să ne trimiteţi sesizarea dumneavoastră.
Trimiteţi o sesizare
Este uşor să ne contactaţi. Puteţi folosi oricare din modalitățile de mai jos:
- personal, la una dintre sucursalele noastre;
- în scris: Speed Transfer Financiar, Departamentul Conformitate, Bd. Lascăr Catargiu nr. 4, sector 1, Bucureşti, cod poştal 10671;
Ce ar trebui să luaţi în considerare?
Pentru a rezolva rapid sesizarea primită, vă rugăm să ne transmiteţi:
- Datele dumneavoastră de contact: numele complet, CNP/ codul fiscal după caz, adresa şi numărul de telefon;
- Descrierea nemulţumirii dumneavoastră; informaţiile relevante inclusiv detalii privind sucursala vizitată, data vizitei, produsul/serviciul la care faceți referire, numele celor cu care aţi discutat, etc.;
- Copii ale documentelor pe care le consideraţi relevante pentru cazul dumneavoastră şi care nu vor fi returnate.
Păstraţi întotdeauna originalele.
Nu furnizaţi informaţii de securitate, cum ar fi PIN-ul, parola sau codul de securitate.
În condiţiile în care datele furnizate de dumneavoastră nu sunt suficiente, nu vom putea raspunde solicitării adresate.
Reclamaţiile, sesizările ale căror iniţiatori nu pot fi identificaţi sau a căror exprimare este considerată inadecvată nu vor fi luate în considerare, fiind clasate.
- Sincronizarea fiind importantă, vă rugăm să ne comunicaţi cât mai curând posibil nemulţumirea dumneavoastră pentru a fi in măsură să reducem timpul de reconstituire a evenimentului.
- Reclamaţiile pot fi depuse şi de o terță parte care acţionează în numele dumneavoastră - un reprezentant legal, cu condiţia ca persoana respectivă să aibă împuternicire (procură).
Ce se întâmplă după depunerea unei sesizări?
Începe procesul de rezolvare:
1. Înregistraţi sesizarea dumneavoastră:
- veţi primi un număr de înregistrare.
2. Vom investiga şi vom:
- trata reclamațiile confidenţial, în conformitate cu legislaţia;
- trata fiecare problemă cu integritate şi respect;
- investiga problema temeinic şi obiectiv;
- lua la cunoştinţă când facem o greşeală şi vom implementa cât mai repede măsurile necesare pentru remedierea acesteia.
3. Vom reveni către dumneavoastră:
- cu răspunsul care va conţine rezultatul investigației, poziţia oficială a societății, motivarea acesteia şi acţiunile care urmează să fie luate;
- în cazul în care respingem o cerere sau solicitare, refuzul va fi justificat.
Avem ca obiectiv să răspundem în cel mai scurt timp tuturor clienţilor noştri. Cu toate acestea, in cazul în care o reclamaţie este foarte complexă, poate fi necesar să extindem termenul de analiză. În acest caz, vă vom informa.
Vă rugăm să luaţi în considerare că investigarea sesizărilor legate de carduri poate dura mai mult, fiind supusă unor reglementări internaţionale.